Specjaliści z Instytutu Turystyki szacują, że w całym kraju przy okazji piłkarskiej imprezy pojawi się od 50 do 400
tysięcy turystów, którzy zostawią w Polsce minimum 20 milionów euro. Nic dziwnego, że w Euro 2012 inwestuje wiele branż. Powstaje wiele nowych hoteli i miejsc noclegowych, jednak samo zagwarantowanie miejsca odpoczynku po sportowych
emocjach nie wystarczy. Jak sprostać wszystkim wymaganiom turystów?
Jak zagwarantować im perfekcyjną obsługę na światowym poziomie? Te i inne pytania zadają sobie przedstawiciele branży hotelarskiej, która już za niecałe dwa lata stawi czoła sprawdzianowi, jakiego jeszcze nie było.
Pomocną dłoń do pracowników branży wyciągają Fundacja „Krzyżowa” wraz z Agencją Rozwoju Innowacji. Współorganizują one cykle szkoleń pt. EURO 2012 impulsem do nowoczesnego zarządzania i budowania jakości usług hotelarskich.
Misją projektu, w znacznym stopniu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jest podniesienie jakości usług w branży hotelarskiej w Polsce. Kilkudniowe spotkania treningowe pozwolą na wymianę doświadczeń pomiędzy ich uczestnikami
i wzbogacą ich o konieczną wiedzę praktyczną.
Szkolenia Szlifujemy na 5 gwiazdek obejmują bowiem wszystkie aspekty wzorcowej działalności hotelarskiej i nie tylko. W ofercie, oprócz tematów ściśle branżowych, takich jak sztuka obsługi gości czy sprzedaż usług hotelowych, znajdują się również treningi z kreowania marki czy sprzedaży on-line. Wszystkie szkolenia
prowadzone są przez profesjonalistów o rozmaitych specjalizacjach.
Adresowane są do przedstawicieli oraz pracowników kadry zarządzającej z branży hotelarskiej z Dolnego Śląska.
Trenerzy szykują dla uczestników potężną dawkę wiedzy. Na szkolenie z jednego tematu trzeba zarezerwować sobie trzy weekendy, co daje 48 godzin chłonięcia informacji dotyczących jednego aspektu działalności hotelu. Organizatorzy
zapewniają miejsca noclegowe. Pierwsze spotkania odbędą się już na początku sierpnia i te, a także wszystkie pozostałe, będą miały miejsce na Dolnym Śląsku.
Przedstawiciele małych przedsiębiorstw mogą liczyć na 80-procentowe dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, natomiast średnie i duże przedsiębiorstwa dostaną odpowiednio 70 i 60 procent dofinansowania.
Serię spotkań otworzy szkolenie pt. Profesjonalna obsługa klienta na każdym poziomie funkcjonowania zespołu hotelowego - techniki skutecznej sprzedaży usług hotelowych. Pierwszy zjazd odbędzie się w weekend 2-3 sierpnia 2010.
Szczegółowe informacje, terminarze oraz formularze aplikacyjne znajdują się na stronie projektu „Szlifujemy na 5 gwiazdek: www.5gwiazdek.eu